Goosebumps all over

När jag skrev det här (lör/sön 00:11) krånglade mitt internet som det brukar göra på nätterna så därför blev uppladdningen nu istället.

Sitter och kollar på Forrest Gump och varierar mig med att rysa och gråta till den här underbara filmen man inte kan se för många gånger. Den är så himla fin. Jag dör en smula. Och den får mig att sakna John något fruktansvärt. Men på fredag kommer han :D Jag längtar <3

Idag var jag och mamma i Stockholm och gick genom Söder och upp till Drottninggatan och kollade in i affärer, fikade och åt lunch. Det va trevligt. Sen köpte vi god ost, bröd och frukt till fruktsallad och gjorde en enkel middag tillsammans när vi kom hem.

Imorgon ska jag träffa Mira och jag ber till vädergudarna att det inte regnar!






Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0