Jag hatar sjukhus !

Nu har jag varit hos två olika läkare vid två olika tillfällen på två olika sjukhus på 12 timmar.
Jag fick två olika svar och har tre olika saker att hämta ut från apoteket idag.
Jag är sjukt frustrerad!

Och idag trodde jag att jag bara skulle till Eriksberg och lämna prov men så hade inte läkaren på närakuten beställt något prov så istället för att anmäla mig i receptionen och sen gå och lämna prov så blev detta min förmiddag:

  1. Anmäla mig vid receptionen
  2. Gå till labbet för att få veta att ingen beställning fanns
  3. Gå till receptionen och fråga efter springsköterska (?)
  4. Sitta och vänta på sköterska i 30 min
  5. Träffa sköterskan
  6. Gå och lämna prov
  7. Anmäla i receptionen
  8. Vänta 15 min
  9. Träffa läkare

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0