Lista

Jag kommer från: Sverige
Jag heter: Hellena Lovisa Kristina Holmgren

När fyller du år? 24 november
Tycker du om någon just nu? Ja
Om sex månader: Bor jag hos gullplutten i två månader

Jag samlar på: Minnen
Gröna eller röda äppeln: Gröna/Gula
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Sandra
Gillar du golf? Gillar inte sånt jag inte är bra på ^^
Vilken tid gick du upp idag? 06.30 -.-
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? strumpbyxor

Hur svarar du i telefon? Hellena

Vad ska du göra ikväll? Sova tidigt
Vad ska du göra imorgon? Skola
Var vill du bo när du blir stor? Någon stans utan snö och vinter

Är det okej att gråta? Varför inte?
När grät du senast? Öhhm i.... Måndags?
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar!
Laddar du ner musik och film från internet? Ja, jag har inte råd annars...

Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa massa kul saker och kläder och skor :D

Bär du glasögon eller linser?
Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej

Har du piercing? Uttöjning i ena örat och fyra hål i andra
Har du tatuering? Väntar fortfarande
Vill du gifta dig? Bara för att få uppleva det, sen spelar det ingen roll

Vill du ha barn? Nej!! Barn är hemska
Solar du ofta? Skulle jag inte påstå
Är du bra på att laga mat? Yes box indeed ^^

Gillar du att dansa? JAA!

Hur vig är du? Lite lagom
Vilken är din favoritglass? Har många, men jag gillar Ben and Jerry's Cookie Dough
Tror du på ett liv efter döden? Nej

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kväll
Vilken ögonfärg har du? Vet faktiskt inte
Vilka hårfärger har du haft? Många, blont, brunt, rött, orange, grön, blå, råtta
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Fler än vad jag skulle vilja

Är du beroende av något? Sällskap
Senaste låt du hörde? Pink Floyd - Money
Brukar du bädda sängen? Bre ut täcket över?
Har du kysst någon den sista veckan? Yes
Vem kramade du senast? John
Var du glad igår? Ja, men trött :)

Sminkar du dig? Bara ögon
Känner du dig värdelös? Ibland

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0