Salapremiär!

Igår blev det äventyr! Bussade iväg mot Sala med Moa och Sofia. Inflyttningsfest på agendan. Det blev väldans kul och det var roligt att äntligen få ett ansikte på alla de som Sara brukar prata om i skolan. Nu vet vi att helge inte har horn och att Tuppen inte ser ut som en tupp t.ex.
Hemresan var mindre kul, tog en evighet och vi jublade när vi såg att vi befann oss i Stenhagen. Sen fick Sofia och jag vänta 1h inne på max innan vår nattbuss skulle gå.

Det suger att UL har tagit bort min nattbuss! Istället för att åka genom Ulleråker och Ultuna till Sunnersta (20min) så måste jag nu åka runt hela Gottsunda (40min). It sucks BIG time!

Men Sala var värt, och faktiskt väldigt fint :)


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0