Nu är praktiksöket igång

I skolan idag kom jag faktiskt någon stans på min hemsida på webbdesignen. Helt otroligt. Ska få lite hjälp av Gunnar med ett bildspel tills nästa gång. Och så slapp jag trängas på onsdagsbussen för söta Sofia skjutsade hem mig :).
När jag kom hem satte jag mig och ringde runt till de tre olika arbetsplatserna på Gotland som jag kan tänka mig i första hand att ha praktik hos.
Tidningen Gotlands Media hade fullt upp men skulle höra av sig ifall det fanns tid och plats senare.
En av reklambyråerna hade inte chefen inne så jag skulle ringa imorgon bitti.
Och den reklambyrån jag vill vara hos, Oss, sa väldigt glatt att jag jättegärna fick komma nästa fredag så dem känner jag en positiv energi ifrån!

Ritade lite igår:


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0