Så mycket trötthumor

Vid middagsbordet:

Gustav: Imorgon har jag min första lektion i arabiska.
Jag: Är det för att ni ska kommunicera med de som bränner bilar i Gottsunda? :P
Gustav: Precis...
Pappa: Ska ni lära er fraser som (på blattesvenska:) Ge hit mobilen yao då? Eller, får jag prova din moppe?
Pappa: Jag har kommit på hur man ska förhindra att muslimer snor ens mobil. Man lindar in den i bacon.
Jag: HAHAHAHAHAHAH!
Pappa: Då vill de inte ha den.
Gustav: Va?
Pappa: Gris..
Gustav: Jaha! Fan va dumt.
Pappa: Det gick i alla fall hem hos Hellena!

Jag kunde inte sluta skratta, fan va trött jag är. Det var ju knappt kul! Men ändå det roligaste jag hört på länge! Så typiskt min pappa!

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0