You, you you you

Kom hem till Uppsala ikväll vid nio.
Entrecote väntade på mig. Men jag
vill bara tillbaka. Nu, nu, nu, nu!
Jag försöker tänka positivt.
Om mindre än två månader behöver
jag aldrig åka ifrån dig igen, om jag
inte vill. Och nu har vi klarat allt!
Vi har bott i samma stad (län iaf)
och haft 2 timmar buss till varandra.
Det senaste året har det varit värre,
flera hundra kronor och 7 timmar bort.
Och bara ses max en helg varannan vecka.
Och nu, de senaste två månaderna
har vi bott ihop.
Vi klarar allt, gull. Jag älskar dig och
längtar mer än någon annan till juni <3

Kommentarer
Postat av: Sanne

Hang on in there! :)

2010-04-19 @ 22:25:28
URL: http://www.twitter.com/sunnypoos

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0