Almedalsveckan

Visbys valborg har börjat
fast utan den kopiösa mängden
alkohol utan med kopiösa
mängder politik istället.
Samma mängd folk dock.
Har gått runt lite och kollat
idag. Fick prova på akupunktur
ska tillbaka och prova imorgon
igen :) det var skönt!
Hittills har jag bara sett på
Jan Björklunds tal tidigare idag.
Jag såg vänsterpartiets förband
igår dock. Men pallade inte se
Ohly. Imorgon ska jag lyssna på
Maud, härliga Maud. Och på tordag
ska jag stirra vad som kan bli
Sveriges fall i ögonen, Mona...
Spännande vecka.
Imorgon är sista dan på jobbet.
Sjukt tråkigt är det! Ska luncha
med Bettan och Johan, det blir
trevligt.






Spot the Vänsterpartist









Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0