Tur och retur

 

Solen tittar fram i Visby lite då och då, det är skönt.

Idag har det dock snöat men inte klagar jag för det

(inte jättemycket iaf)

Praktiken är fortfarande jätterolig, och jag vill aldrig tillbaka till skolan.

Imorgon släpper de iväg mig på ett fotouppdrag. Jag ska flyga till Göteborg

och tillbaka på invigningen av planet mellan Visby - GBG. Helt ensam ska jag åka!

Det ska knytas band och skakas hand och hela tjotahejti. Landshövdingar och hela köret.

 

Ont i hela ryggen, axlar, nacke och rumpa har jag också. Rumpan är jag osäker

på varför jag har ont i men resten beror på flera timmar snöskottning igår. Min kropp

är inte skapt för sådant egentligen, men det kan hända att snöskottningen lönade sig väldigt

i längden. Men det får jag se närmare sommaren.

Nu ska jag lägga mig och kolla på någon serie, smörja in benen i hudkräm och vila min

ömmande kropp och somna tidigt. Ska vara på flygplatsen imorgon till 07.30.


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0