Vinterkräk

Vilket skit, jag hade hoppats igår på att ligga och krama John
under natten. Istället spenderades den mestadels på toa. Har
spytt upp allt min mage kunde hålla. Toalettlocket (som jag
inte hann öppna), duschen, golvet, väggarna - det blev mycket
att göra rent. Mellan kl. 3 och klockan 7 har jag sovit en kvart/
en halvtimme och sen sprungit upp och spytt. Inte riktigt vad
jag planerat för helgen :(

Tanten på sjukvårdsupplysningen sa att jag skulle strunta i att
äta och bara dricka en klunk vatten var femte minut ungefär.
Då ska man tydligen inte spy. Och det har jag inte gjort heller
sen klockan sju. Så det är ju bra.

Nu satsar jag på en snabb tillfriskning så jag kan gå på visning
på måndag och klara av att åka hem på onsdag. Jävla vinterkräk.
Det är ju VÅR! Blir nog ingen praktik på måndag iaf, i respekt för
de som jobbar där.

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0