En solig lördag






Idag var det 25+ och helt galet härligt och varmt!
Jag bakade scones när jag vaknade och åt dem till
lunch ute i det fina vädret med mamma :)









Det blev en manlig middag med korv, potatissallad och öl.
Jag fick sällskap av en trött kissekatt :) Han är söt. Gulliga
tassar tycker jag! Och bra sällskap!





Satt ute och sydde lite idag, fick lite bränna på axlarna
och bröstet. Har dock fixat bilden lite så jag är mer brun
än röd. För det är min blogg och jag får göra så om jag vill!
:D
Min studentklänning blev klar idag! Och den är GRYM!






Sen, vid niosnåret gick jag ut för att skriva på min historiauppsats.
Men det blåste kallt och grannarna lät för mkt så jag gick in... :/
Nu saknar jag John, vill prata med honom men hans telefon verkar
ha fått slut på batteri efter några dagar utan laddare nere i skåne...
Vill avsluta med att skriva: GRATTIS! till Liselott som klarat 16 mil på häst idag!



Hans mobil var inte död utan bara avstängd :) Så jag får prata !


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0