Ska jag vandra med dig








Min gullpojk dök upp vid fyra i torsdags. Jag skulle precis börja baka och så ringde det
på dörren. Jag tänkte "Vem fan är det nu då?" och så öppnade jag dörren och skrek av
glädje. Jag älskar dig! På fredagen (VALBORG) cyklade vi ner till stan och humc där hela
dagen spenderades med trevligt folk och för min del, mycket vin. Det blev grill på kvällen.

Igår, lördag, så åkte vi hem till Edvin och Linda och tittade på dålig film, åt pizza, drack lite
mer vin och badade bubblande badtunna. Vi sov i Hjälsta och söndagen var lugn och skön
för mig och John. Och så tog han tåg hemåt vid fem. :(  Men jag behöver bara vänta till lördag.
För då åker jag till ön! :D Jag vill nu nu nu!

I veckan ska jag och Tattis se En midsommarnattsfröm IGEN för den var så sjukt jävla grym!

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0