Tre dagar efter

Bilder från bröllopet kommer när jag fått
dem av pappa. Jag orkade inte leka fotograf.
Ville inte se min morbrors bröllop genom en
kameralins.
Men fint som tusan var det! Vigseln, sången,
talen, kyrkan, slottet, klänningen, skorna, alla
gäster och hela stämningen.
Sjukt god och MYCKET mat bjöds det på också.
Och vin från Grythyttan som var jättegoda.

Igår blev det ingen skola, vi skulle se på film
och jag hostade så mkt så jag ville inte förstöra
för de som tagit sig dit. Suck, sluta vara sjuk!

Idag när jag gjorde en av mina veckliga visiter
på platsbanken så hittade jag ett jobb som jag
jättejättejättegärna vill ha. Det är helt perfekt
för mig. Får jobba med text, grafisk design,
konferanser, mässor, information, planering och
utveckling av utbildningen i Sverige.

Jag har skapat en (två) pdf-er som jag ska skicka
till dem. Nu måste jag lyckas sälja in mig ordentligt!
Hjälp mig! Vilken av dessa layouter är snyggast?




1 eller 2 ? Färgerna blev cp-fula när jag gjorde om pdf-en till jpeg....

Kommentarer
Postat av: Liselott

Jag tycker bäst om den översta! Puss

2010-10-06 @ 21:19:54
Postat av: Sandra Jo

Nr 2

2010-10-18 @ 16:51:17

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0