Näst sista arbetsdagen

Snart har jag långhelg! Jag känner att
den inte kunde komma mer lägligt. Jag
är aptrött. Idag jobbar jag 06.40-15.00
och sen ska jag skynda mig iväg hem
och lämna cykeln, promenera ner på
stan och handla en grej och sen ska jag
följa med Signe (chefen för de som inte
vet) till Fårö och kolla på danslägret lite,
ska bli kul att se spektaklet, och Fårö!
Vi är tillbaka hemma i Visby till 22 ikväll.

Imorgon har jag samma jobbpass som
idag och sen ska jag skynda mig hem och
lämna cykeln och hämta packningen för
då bär det iväg till Hjälsta med 16.45-båten.
Har en fullspäckad helg framför mig med
massa kul inplanerat. Ska bla. träffa Mira,
Sandra och fira midsommar (såklart). Blir
även en sväng hem till Sunnersta på middag.

Nu blev det mycket text... Sorry :)

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0