Saknade människor

I fredags tog jag mig ut till Skolsta för att bli upplockad av Liselott och Fredrik. Hade sett fram emot det sen vi bestämde det för en och en halv vecka sedan. Det blev precis så kul också!

Vi fick klassisk Friederich-drink-före-maten, Edvin stod ute och grillade hamburgare, vi spelade buzz musikspel, badade tunna, shottade och drack rödvin.

Jag slaggade på soffan och efter en trögstartad morgon åkte jag med Liselott och Fredrik till Hjälsta för att säga hej till ex-svärisarna. Och klappa katten! Fick lunch och fika och sen satt jag och Freddy och slappa framför tv:n tills det var bussdags.

Mötte mamma på stan. Hemma blev det sen massa film på tv och en supergod lammgryta. Fint serru!


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0